lördag 28 februari 2009

FRIDAY (and I'm not in love)

Börjar bli sent nu. Känns lite bittert att sitta hemma en fredagskväll, och att jag definierar två som "sent". Har faktsikt jobbat idag. Skönt att byta ut soffan mot en trevlig arbetsplats och lite sköna kollegor. Solglasögonsäsgongen närmar sig (meaning våren är på ingång!), det märks redan nu på NK. Älskar hur kunderna spontanköper brillor för tusentals kronor. Om man ändå var så skön? Springer in på lunchen liksom och grabbar tag i första bästa bågen för tre lax "äh, jag tar den!". Bara sådär. Själv går jag och pillar, testar och funderar på jobbet, kan inte bestämma mig för vilken (eller vilka) modeller jag vill ha inför våren och sommaren. Finns så mycket vackert.



Det blir nog en lugn helg trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar