tisdag 24 februari 2009

HELLO, MY NAME IS...

Och så påbörjar jag mitt fjärde bloggår, på en helt ny adress. Jag har kommit till en period i mitt liv där jag känner ett behov av lite förändring, en ny blogg känns som en bra start. Än så länge har jag inte bloggat under 2009, vilket faktiskt har känts ganska underligt. Efter att ha bloggat i så många år, så antar jag att man blir lite "bloggskadad". Går ofta runt och tänker på potentiella inlägg, och utan en blogg kan det bli ganska konstigt. Så nu har jag äntligen ett bollplank igen - ett ställe att få ned mina tankar och min inspiration på.

Kan nämna att mitt namn är Denise, 19 år gammal. Bor i Stockholm, har två chihuahuor, pluggar för tillfället fransk och italiensk modehistoria på Stockholms Universtiet (Modets roll i fransk och italiensk litteratur och kultur, 15 hp), har med andra ord ett stort intresse för mode och design, jobbar extra på NK Details, umgås annars med mina fina vänner, fikar, reser, är ute och dansar nätterna långa... Ja, mer får ni med tiden, Puss!


Lite utav en favoritbild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar