torsdag 28 januari 2010

BANG

Egentligen ska man väl inte blogga i mitt lurviga tillstånd. Jag kom nyss hem och är för uppe i varv för att sova. Har haft en fantastisk kväll! En mycket lugn dag till en början. Personalmöte på NK mellan 15-17. Vi gillar att dricka kaffe och ha det allmänt trevligt (och få betalt för det, hihi). Därefter hann jag klämma in lite shopping. Sus joinade mig. När klockan närmade sig 18 mötte vi upp Sara för att bege oss mot Baresso och ett trevligt event. Härligt mingel, mycket cider och människor som blev snygga i håret. Sara blev bäst, hon klippte bang. Så jävla snygg. Sen traskade jag fem meter över till Capri där resten av mina kollegor befann sig för middag med en utav våra leverantörer. Edi från Pryngeps bjöd på champagne, vin, fantastisk italiensk middag och drinkar. Jag älskar den här kvällen, och vill inte riktigt att den ska ta slut.

1 kommentar: