torsdag 14 januari 2010

LET'S TAKE TWO GIRLS

Hemma igen. Varit på äventyr uppe på Kungsklippan hos bästa Jen. Där hade vi mys-bästis-kväll med (natur)godis och skratt. Hittade alla säsonger av Simple Life i en låda (Sus, jag vet att det är du) och högg såklart in i buffén. Jag minns när vi älskade Simple Life. När vi älskade och efterapade Paris Hilton och Nicole Richie. När vi var Silly och Billy. Det var tider.

Idag har jag lunchat med mor min på hennes arbetsplats. Alla var nyfikna på min tatuering så den fick jag stolt uppvisa. Under lunchen kom vi in på samtalsämnet resor, vilket vi av någon anledning alltid gör. Mest intressant var Johan som berättade om Galapagosöarna och alla fantastiska djur där. Fick se lite bilder och filmer och skrev direkt upp Galapagosöarna i huvudet på min lista över kommande resmål. Tokhäftigt.



Bild 1 och 2: Jag och Jen i Egypten, november 2009. Fantastisk resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar