fredag 22 januari 2010

SUBWAY

NK Awards igår var grymt kul! Dansade oss dyngsura. Har alltid lika kul med mina fantastiska kollegor.

Idag jobbade jag några timmar. Därefter mötte jag upp bästa Sara och hennes Peter vid Östermalmstorgs tunnelbana för att kika in Frida Fahrmans modevisning i samarbete med Sl och Glife. Snälla Martin (Miss Inga) fixade bra sittplatser åt oss, vilket underlättade vår syn något enormt. Grymt snygga kläder på snygga modeller. Efter en lyckad visning fortsatte festen uppe på Glife-kontoret med Glifegänget, Fahrman och compani. Massa gott vin och trevligt mingel. Lite lurvig åkte jag därefter hem och lagade middag till mig och Bells. Nu unnar vi oss chips och choklad (efter att ha bott på gymmet hela veckan). En fredagkväll vi avslutar i lugnets tecken.



Bild: Busiga barn på Midsommarafton

1 kommentar: