måndag 12 april 2010

SO HAPPY I COULD DIE

Jag mår så bra. Jag är så lycklig. Jag har så fina människor i min närhet.

Så fort solen tittar fram får jag sådana störda tok-lyckorus. Det här är min vecka. På torsdag firar jag min 21-årsdag och hela denna vecka kommer vara superfin.

Dock började jag firandet redan i fredags, då jag bjöd hem mina närmaste tjejer för ett galet kalas. Hatt-tema och mängder med frukt och choklad. Helt fantastisk kväll. Jag blev så fint firad av mina älskade vänner, fick alldeles för fina presenter (!), drack massa gott och när vi väl drog vidare ut hade jag världens bästa kväll. En helt perfekt kväll. Tack bästa ni!

De senaste dagarna har jag jobbat. Imorgon är jag ledig och jag planerar att maxa dagen. Tänkte inleda med årets första joggingtur utomhus (i solen föhoppningsvis). Därefter vill jag luncha på balkongen och sitta där i ett x antal timmar med en bra bok och få färg på näsan. Sen vill jag hinna hänga med Bells på hennes rast. Sen ska jag och Jen på chokladprovning i Gamla Stan. Sen ska vi äta middag. Sen ska vi ha sleep-over hos mig. Good day, good day. Och därmed säger jag Good night.

Har ännu inte fått bilder från mitt kalas skickade till mig, men här är en finis på mig och Sara från kvällen och Stures. Stureplan.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar