söndag 4 april 2010

THIS WEEK

Vilken fin vecka jag har haft!

Måndag: Ledig dag. Lunch med finis Bells och en sväng till gymmet. Unnade mig dessutom några minuter i solariet.

Tisdag: Jobb. Lunch med mami. Fotbollskväll hos Linus med Bells, Fis och lite grabs.

Onsdag: Jobb. Jag, B och F anordnade påskmiddag för grabbarna på kvällen. Det blev snapsvisor, fantastisk mat, rosé/fanta och en himla trevlig kväll.

Torsdag: Jobb. Trött tjej på kvällen.

Fredag: Jobb. Hem till Loppan efter jobbet för middag och häng med massa fina vänner. Därefter drog vi till Berns där ännu ett Briska-event hölls. Massa härligt folk - mycket trevlig kväll!

Lördag: Påskafton. Jobb. Fick sällskap av Jen, Sus och Cis under lunchen. En healthy-nut- smoothie och 20 minuter ute i solen - underbart! Mysig påskmiddag hemma med familjen. Fick påskägg med godis, strumpor och en slant i. Fint! Slockande klockan åtta.

Söndag: Vaknar efter fjorton timmars sömn. Känner mig som en ny människa och mår fantastiskt. Åker tidigare till jobbet och hinner hitta min födelsedagsoutfit. Tokbra! Jobb i fyra timmar. Bästa Sara köper världens ballaste Armani-brillor (hon kommer seriöst vara ballast i stan med dem). Kommer hem och tokrensar hela garderoben. Fantastiskt skönt. Dock lika trångt fortfarande vilket jag inte har någon förståelse för. Jag behöver en ny garderob pronto.

Största händelsen denna vecka: våren har kommit till stan! Jag är så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar