torsdag 19 mars 2009

HELLO SUNSHINE

Underbara dag! Jag blir så hilma lycklig av lite sol. Tog en lång sovmorgon idag, och därefter begav jag mig ned på stan. Hälsade på en sväng på jobbet och hämtade ut världens sötaste rosettring som jag köpt. Hängde med Cam i solen i Kungsträdgården på hennes rast och fick höra massa gossip från Paris, där hon semestrade hela förra veckan. Är typ ganska avundsjuk. Det är inte okej att hon såg Alexander Wang ute på krogen. Det är inte okej att jag inte var där. Följde sedan med C tillbaka till Whyreds utförsäljning där hon tillfälligt jobbar och köpte upp mig på lite byxor. Sjukt snygga midjehöga jeans samt jeansshorts fick följa med hem. Sen kom B, och vi gick en redig långpromenad hem till mig. Har därefter ätit middag och tagit det lugnt tillsammans.

Imorgon väntar en lika fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar