onsdag 11 mars 2009

Lite om allt och ingenting

Däckade som en klubbad säl igår. Och nej, jag var fullkomligt nykter. Jag hade haft en jävligt tung dag bara - plugg, skola, jobb och simning med Bells på kvällen. Ni hörde rätt, jag och B har börjat simma! Grym träning såhär när man inte kan andas ute när man powerwalkar för att det är för kallt. På tal om kallt - snö? Stockholm har ännu en gång förvandlats till ett snöparadis. Fast jag skulle inte vilja kalla det för paradis längre, snarare ett helvete. Den här vintern känns om en enda jävla neverendingstory. Just nu skulle det verkligen inte sitta fel med lite sol, vårvärme, ett par grymma heels, schyssat nya brills och ett glas rosé på Josefina. Om man ändå var en björn och kunde gå i ide.

Efter ännu en tuff dag - 8 timmars jobb på NK, varav 6 timmar i klackar, så tänker jag nu börja tänka på "refrängen". Det vill säga: kolla på The City, koka lite té, plugga en snabbis (as if?) och sedan ligga i sängen lagom tills Medium börjar på fyran klockan tio över tolv. Låter som en plan. Jag har sovmorgon till 15.00 imorgon, hur skönt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar