söndag 29 mars 2009

ONE WEEK

Typ hej workaholic. Har varit fruktansvärt frånvarande från omvärlden denna vecka då jag lagt ned i princip alla mina krafter på jobbet. Det tär på kroppen att stå i butik hela dagarna, för er som inte visste det. Nu återstår två dagars arbete, sedan är jag äntligen ledig i två dagar. Känns lite som himmelriket. Har dock hunnit med en del trevligheter (ord?) i veckan utanför arbetet. I tisdags var jag på studentskiva. Ingen höjdare direkt, men jag älskar ju att klä ut mig.

I torsdags hade jag och Cam världens mysigaste kväll hemma hos henne. Lite tapas, massa snack och sleepover. Typ en perfekt torsdagkväll. Fredagen inledde vi med en lång och skön morgonpromenad, för att sedan köpa hem en lunch från underbara Saturnus.
Igår hade jag verkligen behövt vara hemma och vila, men som så många andra kvällar så förvandlades även denna planerade hemmakväll till en utekväll. Körde med B och S! Började med en appletini på Ett litet hak, som blev ännu fler tinis på Ego, som blev Magenta, som blev Ambassadeur. Grymt skön kväll hur som helst!

Nu kallar sängen med te, tända ljus och en ny bok. Och mina mysiga vovvar såklart. Underbart avslut på veckan.

Hoppas på sol och värme i veckan. Börjar det snöa igen så äter jag upp min högra hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar