fredag 26 mars 2010

RAY BAN

Igår hade jag mysigaste kvällen med min bästa Jen uppe på Kungsklippan. Thai-takeaway, tokmycket cathing-up och Beck.

Idag har jag jobbat hela långa dagen. Svenska folket lider av Ray Ban-sjukan tror jag. Får bita mig i tungan varje gång en kund inleder vårt möte med "Hej, jag vill titta på Ray Ban's". Inget ont mot Ray Ban dock, jag älskar Ray Ban. Men det finns ju så himla mycket annat fint också. Det ironsika i detta är att jag har blivit smittad av Ray Ban-sjukan. Idag reserverade jag två par. Clubmaster och ett till par Aviators. Saken är den - man kan aldrig ha för många. Detta blir starten av årets brill-inköp. Många fler skönheter vid namn Gucci, Dior, Marc, Miu Miu etc väntar.

Denna fredagkväll spenderar jag i en folktom lägenhet min ensamhet. Äter köttbullar och kollar på Let's Dance. Sådär lagom ansträngande med tanke på att jag öppnar imorgon och inleder min åttonde jobbdag i raden. Vad resten av helgen bjuder på får bli en överraskning. Även för mig. Bisou.


Jag och Jen, med Ray Ban's på näsorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar