torsdag 16 april 2009

20 YEARS OLD

Jag fick i alla fall världens finaste 20-årsdag! Fint sällskap hela dagen bestående av både släkt och vänner. Fina presenter - bland annat en Blackberry, en spa-helg med bästis och presentkort på tatuering (från storebror, hjälp). Det enda som saknades var väl fint väder.
Efter att jag blivit firad av släkten med tårta och sång blev det vin på Friday's uteservering med tjejerna. Supermysigt och superkallt. Därefter traskade vi ned till Village och dansade lite. Perfekt avslut på en perfekt dag. Imorgon är det dags att bli firad igen då jag bjuder på kalas! 15 underbara väninnor och en helkväll kan liksom inte bli fel.

Bild: F och jag (födelsedagsbarnen!), F och B på Village.

Note to self: Sluta böja på benen när jag poserar, ser fan ut som mini-me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar