måndag 27 april 2009

WEEK 17

Vilken vecka! Dålig uppdatering. Mitt humör har gått upp och ned som en berg och dal bana ungefär. Ena dagen lycklig som en lärka, för att dagen därpå nästan deppa ihop totalt. Men idag är jag lycklig och känner det ljuva livet pirra i kroppen, vilket är det viktigaste. Sommaren närmar sig, nästintill tropisk värme denna helg! Nästintill. Inte för att jag har fått njuta av den så mycket som jag hade velat. Jag har istället stått inomhus i ett par solbrillor och sålt solbrillor. Till hela Sverige känns det som. Men kul har vi haft! Igår vankades 20årsfest och en utgång som visade sig bli mycket trevlig.

Jag gillar solen, den gör mig lycklig! Hoppas denna vecka blir precis så som jag vill.



Ps - Om ni inte får nog av mig här så twittrar jag som en liten fågel varje dag, som ni ser här till höger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar