söndag 5 april 2009

WEEKEND

Trött och ont i varenda liten muskel. Men jag är glad i alla fall! Helgen har bestått utav jobb, vänner och utgång. Väldigt fin! Bäst var gårdagen som började hemma hos tvillingarna. En liten avskedsmiddag med de närmsta, då M, S och C drar till NYC nu i veckan. God middag, gott vin och gott sällskap! Världens mysigaste. Mot småtimmarna blev det en sväng förbi EGO där jag hängde med S. Efter EGO blev det Amba och sen Hells. Sjukt rolig och spontan kväll. Idag har jag varit superwoman och jobbat hela dagen. Fantastiskt oskönt, men så värt det! Sen så jobbar jag ju på typ världens bästa arbetsplats också.

Nu väntar sängen och en bra bok! Sovmorgon till 14 imorgon. Blir nog en härlig förmiddag på balkongen i solen! Man måste älska det.

Bästa B, saknar dig redan!


Bild: B och jag, cosmos i Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar