söndag 19 april 2009

ATT FYLLA 20

Och så har fem totalt underbara dagar passerat.

I onsdags fyllde jag som bekant år, men firandet tog självklart inte slut där. I torsdagskväll var det dags för personalmöte på NK, vilket snabbt förvandlades till skålande i champagne och solglasögonspex. Sjukt kul. Ramlade vidare ner på Fridays för att dricka lite ultimates.

I fredags bjöd jag in alla mina finaste väninnor på kalas här hemma hos mig. 15 galna brudar gjorde min kväll! Så himla underbart firande och otroligt fina presenter. Efter att ha stört grannarna tillräckligt begav vi oss vidare till Magenta. Där överraskade tjejerna mig med ett bord och massa champagne. Älskade ni. Efter Magenta blev det en sväng förbi Amba och därefter åkte jag faktiskt hem och sov. Kvällen kunde inte blivit bättre. Jag tackar högre makter att jag har blivit välsignad med så underbara vänner.

I lördags jobbade jag hela dagen. Hade planerat att gå hem och sova efter jobbet, men blev lyckligtvis medtvingad av kollegorna till en Luxottica-visning (typ?). Den var anordnad på ett tåg som stod vid Centralen, hur ballt?! De hade byggt om vagnarna till rum och i varje vagn fanns hur mycket solglasögon som helst - fritt fram att prova. Efter lite vin blir sånt himla roligt kan jag tala om för er. Därefter blev det ännu en gång drinkar på Fridays. Sen mötte jag upp B för lite kvällshäng och mys hemma hos mig!

Summa summarum - jag har druckit alkohol fyra dagar i rad. Jag känner mig trasig, men så jäkla lycklig!

Bild: Sara, jag och Iris på Magenta i fredags.

(Stureplan.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar