onsdag 1 april 2009

APRIL, APRIL

Oj vilken underbar dag jag har haft! Lång sovmorgon, vaknade till sol och fågelkvitter. Åt en mysig brunch i min ensamhet, för att därefter möta upp min bästa S på stan. Shopping och fika blev det. Köpte en ny fin jacka! Promenerade runt lite för att sedan ansluta oss till girlsen för en afterwork (på min lediga dag ironiskt nog) ute i solen. Blev en cider på en rätt kall uteservering, men vad gör man inte för saken skull! Optimistiska svenskar. Hemma nu, funderar på om jag ska utnyttja denna underbara dag till max och klä om för en drink på EGO. Vet att en drink på EGO oftast brukar sluta på White Room. Men egentligen, vad gör det? Börjar klockan 16 på NK imorgon! Livet leker ju nu känner jag.


Om exakt två veckor fyller jag 20!

Bild: Happyface! Fantastisk lycklig på världens bästa dag, min student 080605.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar