tisdag 9 mars 2010

SLEEP AND SHOES

Idag (well, "igår" om man ska vara noga) har jag varit lite trasig. Riktigt trött. Jag har i princip bott i sängen hela dagen. Har jag inte legat i sängen har jag legat i soffan. Tittat på teve. Läst böcker. Min kropp sade ifrån idag och jag lyssnade på den. Klokt nog. Att jag är utmattad är dock inte så konstigt. Två lediga dagar föll perfekt på sin plats nu. Imorgon fortsätter jag nog i samma spår. Vill vara utvilad till resten av veckan då en massa trevligheter står på schemat.

Det mest ansträngande jag gjort idag är shoppat. Internetshoppat. Jag kunde inte hålla mig, och inväntar nu två vackra skor till lilla skofamiljen. Det är fantastiskt att unna sig vackra skor. Man blir lycklig av det.


(PS. Krya på dig lilla Alex. Självklart tänker jag på dig Sus, även om jag inte kunde ställa upp idag).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar