onsdag 3 februari 2010

BUT I'M TIRED

Onsdagkväll och utgång står långt ifrån på schemat. Ligger redan nedbäddad i sängen och tänker tillbaka på perioden då vi var ute varje onsdag. Och fredag. Och lördag. Hur fan orkade man?

Efter fyra timmars sömn natten till tisdag blir jag inringd till jobbet. Jag klagar inte dock! Älskar att jobba med mina fina workies. Fram mot kvällen traskade vi ned till Friday's för middag och vin, innan vi gick vidare till Berns och kvällens event. Jimmy Choo Eyewear lansering där vi fick kika på lite nyheter, dricka massa champagne och mingla. Vi slutade självklart inte där, utan gick vidare till Sturehof och Obaren där vi tog en drink och fortsatte garva.

Idag har jag varit en trött tjej. Ligger så många nätter och timmars sömn back att jag inte ens vill räkna. Idag har det dock varit en extremt lugn dag på jobbet. Mellan 18-20 hade vi ett litet event med Johanna Dauphin, där i princip ingen dök upp (?!). Så jag och Jennie, Johanna och Jenny minglade runt själva i butiken och testade alla våra snygga brillor och åt god frukt. Dödskön avslutning på arbetsdagen. Jag kan verkligen inte poängtera nog hur mycket jag älskar Johannas smycken. Det är helt sinnessjukt vilka konstverk denna kvinna skapar. Helt fantastisk människa! Hela hon.

Nu längtar jag bara efter en lång natts sömn. Kommer sova som en prinsessa.



På tal om sängar och prinsessor. Detta är Marie Antoinettes säng som står bevarad och inplastad på slottet i Versailles som vi besökte när vi var i Paris. Helt fantastisk upplevelse.

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar