fredag 5 februari 2010

LOVE PARTY

Tänk vad lite sol gör för själen. Idag mår jag som en solstråle. Vilken superfredag! Sovmorgon, lunch med Bells, promenad i solen. Ikväll väntar kärleksfest hemma hos bästa Nelly i Birkastan. Fantastiskt tema. Kommer bli dödsbra tror jag. Ska bli intressant att se hur många själar som får plats i Nellys etta. Men finns det hjärterum finns det stjärterum, speciellt ikväll. Nu ligger jag och njuter av lite Empire of the Sun, ska snart hoppa i kvällens utstyrsel. Om dryga timmen ska jag möta Bells på Bolaget för att handla godis till ikväll. Därefter ska vi på middag hemma hos hennes madre, blir nog en fin start på kvällen!

Jag har en känsa för den här kvällen. För hela helgen. Tror det här kommer bli jäkligt bra! Imorgon ska vi fira världens bästa Friday också. Älskart!



Bild: Jag, Nelly och Beate på ChaCha i Paris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar