tisdag 2 februari 2010

FEBRUARY

1 februari. Måndagkväll. Denna har spenderats hemma hos Bells med Jen. Unnade oss en drink framför Paradise Hotel. Känns ganska passande att börja titta på detta program en dag innan finalen. Det har på sistone varit jag mot Paradise-Hotel-hypen, vilket har känts bra. Fick det bekräftat idag. Tajkon-program.

Lånade Bellas badkar och tände lite ljus innan tjejerna gick och lade sig. Nu hör jag lite snus och snark från sovrummet. Tjejerna ska upp och jobba imorgon, men det ska inte jag. Jag har placerat mig i soffan med lite ljus och datorn på magen. Dödsmysigt. Att höra mina bästisars tunga andetag och veta att de ligger och drömmer gott gör mig trygg och lycklig.

1 kommentar:

  1. Åh älskling! Du är världens finaste, blir ju tårögd. Bästa bästa du! Vi ses om några timmar, och det gör mig så lycklig.

    SvaraRadera