tisdag 23 februari 2010

SLEEP TIGHT

Åh vad härligt att Bells är hemma! Och åh vad fina presenter hon hade med sig hem till mig. Godbitar från Victoria's Secret och Marc Jacobs, tack bästa du. Det blev en myspysig kväll med massa skvaller och catching up igår. Dock inte lika myspysigt att ta sig hem till Bells. Det blev ett äventyr. Död åt SL, är allt jag har att säga.

Idag har jag läst böcker och varit på gymmet. Ännu en ledig dag med andra ord.

Bokade nyss biobiljetter till mig och B. Shutter Island imorgon klockan 18. Den verkar läskig, det gillar vi.

På torsdag kommer finaste Hannah Banana hem på besök från Paris! Hon ska bo hos Bells, det ska jag också. Det gillar vi jättemycket. Vi gillar ju Hannah jättemycket.

Tillbaka till böckernas värld. Jag ska upp i ottan imorgon. Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar