onsdag 17 februari 2010

TOM FORD

Varvar ner efter denna onsdag. Jag har jobbat och ätit en fantastisk middag med min mor, typ.
Dags att dyka ner i boken jag har fått låna från Cam. Eat Pray Love. Har velat läsa den väääldigt länge då jag hört många lovord om den, inte minst från Cam. Denna fina vän hade jag för övrigt en tokmysig dag med igår. Vi fikade och pratade om livet. På kvällskvisten bjöd jag med henne på bio. Förhandsvisningen av "A single man", som ingen mindre än Tom Ford ligger bakom. Vi säljer ju hans solglasögon, och fick därför ett gäng biljetter. Väldigt vacker film.

Imorgonbitti åker jag till landet i några dagar. Skönt att lämna stan och komma bort. Bort från allt och bara ta det lugnt. Vi ska även ta farväl av en gammal kär famlijevän och gå på begravning. Godnatt fina du.



Tom Ford är förövrigt ett geni

1 kommentar:

  1. Åhh vad jag saknar dig my twinie! Hoppas du har det bra. Skönt att åka till landet nu va? Det är du värd. Njuuuuuuuuuuut. Älskar dig

    SvaraRadera