måndag 8 februari 2010

LE WEEKEND

Herregud. Vilken helg. Detta känns i kroppen idag, den är trasig och sjuk. Men det har minsann varit värt det.

I fredags vankades som sagt kärleksfest hos Nelly. Massa människor, massa jello-shots och massa kärlek - allt på en yta av dryga 20 kvadratmeter. Dödskön kväll! Mer hemmafester åt folket (som jag lyckades fylletwittra).

På lördagen tog jag och B en långpromenad hem mot mig, med ett stopp förbi Fias jobb. Blev bjudna på varm choklad hemma hos mig, innan vi åkte vidare hem mot Bells igen för middag, drinkar och presentinslagning. Fia och Pat kom förbi och laddade. Lite sena och fnittriga hoppade vi in i en taxi mot Kungsholmen och födelsedagsbarnet Friday. Där väntade alla fina tjejer, galet rolig presentöppning och litervis med rosé. Självklart även lite dans på stolarna. Sen - vidare i nästa taxi mot Söder och inflyttningsfest med Ragazzigrabbarna och compani. Tokbra stämning där. Jag och B blir erbjudna att spela på Magenta men är troligtvis lite för salongsberusade för att kunna genomföra planen. Klockan tolv sjöng vi för bästa Friday. Frampå småtimmarna bestämmer vi oss för att vi är sugna på en liten krogrunda - in i taxibilar till Pure. Dans i vår vanliga hörna. Vidare till Red Room. Dans i sofforna och får två överblivna Moetflarror av Martling, tack!? Vidare till White Room och allt kaos. Framåt fem hoppar jag och B in i en taxi för att åka hem och steka hamburgare till sällskapet som anslöt lite senare. Jag fick sova på soffan.

Bildregn:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar