söndag 21 februari 2010

GO TO THE SEASIDE

-Landet torsdag till lördag.
-Emotionell och sorglig fredag då vi tog ett sista farväl av en gammal vän. Mycket vacker begravning dock, och jag fick träffa en massa gamla kära som jag inte sett på länge. Det var lycka.
-Lördag: hemfärd i snöstorms-ottan. Jobb och Melodifestivalen.
-Söndag: vilodag. Inte bakis för en gångs skull = en rejält besök till gymmet. Indisk take-away dinner med la familia.

Summa summarum: Fantastiskt skön helg. Jag håller mitt löfte - no party. Som balsam för själen att få komma ut till landet. Andas frisk luft och njuta framför brasan. Miljöombyte förnöjer!

Nu välkomnar jag en ny vecka med vidöppna armar. Bästa Bells kommer hem från L.A imorgon. Med andra ord springer jag hem till henne efter jobbet. Vi ska äta pizza och ha presentöppning (hihi). Och skvallra hela natten. Jag släpper fan inte iväg henne utan mig nästa gång. Det har varit en tråkig vecka utan henne.

Soulmates. Partners in crime. Sisters.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar